ایلیاایلیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
تریتری، تا این لحظه: 29 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات ایلیا

برگ بیست و دوم (روز شکوفه ها)

امروز پروسه 12 ساله تحصیل تو مدرسه رو شروع کردی امیدوارم که خوب پیش بره تا اخرش.. صبح بیدار شدیم و بدو بدو اماده شدیم مامان و بابا هم هی میگفتن دیررررررررررر شدددد!! وقتی وارد مدرسه شدیم یه اقایی گفت خیلی خوش اومدین ولی الان ساعت 7:30 نه 8:30 و ما تازه یادمون افتاد که ساعت هارو تغییر دادن.خلاصه رفتیم یه دور زدیم و برگشتیم. یه برنامه مختصر داشتین و از زیر دروازه قران رد شدین و رفتین کلاس معلم تو اقای نژادیان هستن و به نطر میاد که خوش اخلاق و خوش برخورد باشن.توی کلاس هم لوازم لازم رو توضیح دادن و ساعت ده هم اومدیم خونه. ...
31 شهريور 1394

برگ بیست و یکم

امروز تو مدرستون جلسه بود. تو و مامان با هم رفتین.در مورد چیزایی که باید ببرین صحبت کردن و لباس فرم که مخصوص ورزشه.مدارکت رو هم امروز کامل کردیم و دادیم به مدرسه.31 ام هم که روز شکوفه هاست و هشت تا ده صبح برنامه دارین گویا.تو ام کلاس اولی شدی بالاخره چه زود هفت سال گذشت!!!  
25 شهريور 1394

برگ بیستم

شهریورم رسید و به سرعت داره تموم میشه!خبر خاصی هم نیست البته فقط از امروز دوباره کلاس یو سی مس رو یه جای جدید ادامه میدی خوشت هم اومده ظاهرا.موهاتو هم دو هفته پیش کوتاه کردی.11شهریورم عروسی ساناز بود که خیلی خوش گذشت.به مدرست هم زنگ زدیم و اینطور که معلومه لباس فرم ندارین.خبر دیگه ای هم نیست فعلا!!همین دیگه :))
19 شهريور 1394
1